میز معلم: نکات مهم برای راه اندازی دفتر خانه خود
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

تأثیرات همه گیر covid19 بر محیط های کاری بیشتر در معرض آسیب دیدگان مربیان قرار دارند. حتی اگر به سختی هیچ صنفی توانسته است بدون ایجاد تغییرات چشمگیر در صنعت موفق شود ، دلیل کافی وجود دارد که باور کنیم مربیان در هر روز با موانع کاری گسترده روبرو هستند. یکی از آنها ایجاد فضای اداری در منزل است که برای آموزش آنلاین مناسب است. در حالی که سایر متخصصان ممکن است به اینترنت ، میز و لپ تاپ یا رایانه شخصی بیش از این نیاز نداشته باشند ، اما مربیان به طور چشمگیری به موارد بیشتری نیاز دارند. اگر کمی در نحوه راه اندازی دفتر خانه خود گیر دارید ، نکات برتر زیر به شما کمک می کند میز کار معلمان را برای آموزش از راحتی خانه خود ایجاد کنید.



سازماندهی لوازم شما
کار به عنوان یک مربی به این معنی است که شما همیشه نیاز به وسایل کافی برای تحصیل و صنایع دستی خواهید داشت. اگرچه اکنون به یک محیط دور افتاده اید ، اما برای انجام کلاسهای آنلاین هنوز به وسایل مدرسه مناسب نیاز خواهید داشت. از آنجا که بسیاری از جزئیات روزانه تحت تأثیر مقررات قفل شدن قرار گرفته اند ، ممکن است دریابید که خرید آنلاین برای وسایل مدرسه اکنون بهترین راه حل است. هنگام خرید آنلاین ، باید در هنگام سفارش دوره های تحویل را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که لوازم تحریر و لوازم مورد نیاز خود را ندارید.

منتشر شده توسط : https://redpanel3d.com/

نیاز به آرام
از آنجا که از بسیاری جهات به دانشجویان خود آموزش می دهید ، باید از دانش آموزان خود الگو بگیرید. بنابراین ، دفتر خانه شما باید در یک مکان آرام در خانه تنظیم شود. شکی نیست که اگر از اتاق نشیمن خود کار می کنید ، آموزش کار آسانی نخواهد بود. در حالت ایده آل ، بهترین کار این است که محیط کار جدید خود را در اتاقی تنظیم کنید که می تواند جدا از بقیه محیط خانه شما باشد ، مانند اتاق خواب مهمان یا اتاق مطالعه.



میز معلمان: نکات برتر برای راه اندازی دفتر خانه خود

اینترنت پایدار و فناوری ایده آل
شکی نیست که برای آموزش آنلاین دانشجویان خود به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز خواهید داشت ، اگرچه شاید نیازی به فناوری ایده آل ندانسته باشید. متأسفانه ، در هنگام تلاش برای کار بر روی فناوری منسوخ ، حتی سریعترین ارتباطات اینترنتی نیز بی ربط هستند. نوت بوک یا رایانه شخصی Pentium یا Atom برای کلاسهای آنلاین عملکرد کافی ندارد. علاوه بر لپ تاپ یا رایانه شخصی مناسب که دارای پردازنده سریع است ، مشخصات دوربین شما نیز باید قابل استفاده باشد. ممکن است دریابید که استفاده از هدفون با کیفیت و بلندگو برای برگزاری کلاس ها صدای با کیفیت بالاتری را در اختیار دانشجویان شما قرار می دهد.

میز معلمان: نکات برتر برای راه اندازی دفتر خانه خود

دفتر خود را خیلی راحت نکنید
انجام یک کار عادی در هنگام کار در خانه می تواند بسیار چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر با توجه به اینکه چقدر راحتی را در نظر بگیرید. بنابراین ، باید از راحت جلوه دادن فضای دفتر کار منزل خود خودداری کنید زیرا این امر شما را از بهره وری بازمی دارد. ترجیحاً ، بهترین کار این است که از قرار دادن مبلمان در محل کار خود مانند مبل یا تخت خودداری کنید زیرا این امر باعث حواس پرتی در برنامه کاری شما می شود. هدف اصلی هنگام انتخاب وسایل مناسب باید ساده و ساده باشد.

https://beautyharmonylife.com/the-teachers-desk-top-tips-to-set-up-your-home-office/





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: